Translate

czwartek, 13 czerwca 2019

Barbie Fashionistas nr 85


   Dawno nie było na blogu barbioszek a tyle jeszcze nowych pudełek
czeka na otwarcie. Ta panna już długo czekała. Patrzyła na mnie z wyrzutem,
że siedzi zamknięta w pudle, gdy wkoło tyle kolorów i zapachów.
   Wczoraj wypuściłam pannę na wolność i zabrałam ją w plener.



    Po wyjęciu zobaczyłam jakie braki produkuje Mattel. Od razu rzuciło mi się
w oczy, że jeden warkoczyk jest znacznie grubszy od drugiego, a włosy....
Z tyłu są pasma kompletnie proste a miały być loczki.
   Jeśli chodzi o sukienkę to koronka jest tylko w przodu. Z tyłu jest gładki,
żółty materiał.
   Zaskoczył mnie natomiast ciuszek na zmianę z kompletu.
Byłam przekonana, że jest to sukienka na ramiączkach
a to jest kombinezon z krótkimi szortami!. Nie zapina się na rzep z tyłu
tylko trzeba go wciągnąć przez nogi. Trochę to niepraktyczne ale da radę.
   Torebka jest ładna ale ciągle spada z ramienia.
Dość pisania. Zapraszam do zdjęć:



















16 komentarzy:

  1. śliczna pannica - dzisiaj
    w sklepie się do mnie tak
    uśmiechała, tak uśmiechała...

    ostatnie dwie fotki - MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co, kupiłaś? Czy jednak za słabo się uśmiechała;)?

      Usuń
    2. uśmiechała się CUDOWNIE,
      ale miałam cerbera (męża)
      obok siebie i ze strachu
      tak się rozdygotałąm, że
      nawet nie kupiłam Córce
      wiatraka...

      Usuń
  2. Moja warkoczyki też ma nierówne. Reszta włosów przedstawiały sobą taki sajgon, że musiałam je rozczesać na odżywce, dopiero wtedy w miarę estetycznie zdefiniowały się loki. To piękna lalka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna. Też muszę popracować nad włosami. Bałam się, że loki się wyprostują ale skoro u Ciebie dało radę je okiełznać, to może i mnie będzie dobrze.

      Usuń
  3. U mnie też w pudełkach stoją, ciągle czasu brak... Piękna dziewczyna, słoneczna taka 🙂 Co jakiś czas myślę by ją kupić, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nietypowa, dlatego się podoba. Warto ja mieć w swojej kolekcji.

      Usuń
  4. Śliczna i sztywna. Stoi ładnie, ale siedzi tak sobie. Mattel odchodzi od jakości swoimi produktami. Muszę Ci przyznać, że uratowałaś ją swoimi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzi fatalnie ale co zrobić. Jedyny ratunek to przełożyć ją na ciało grubci MTM. Mam jedną tylko nie wiem czy kolor będzie pasował.

      Usuń
  5. Witaj, zrobiłaś przepiękne zdjęcia a dziewczyna wygląda na nich fantastycznie!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O obecnej jakości Mattela lepiej nie pisać zbyt wiele, bo ciśnienie się za bardzo podnosi. ;)

    Zaprezentowałaś tą lalkę tak, że po raz pierwszy mi się naprawdę podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo ładna buzia w tym egzemplarzu 🌸

    OdpowiedzUsuń