Translate

wtorek, 27 czerwca 2017

Barbie Splash 'n Color 1996


   Nareszcie nadeszły upragnione wakacje.
A jeśli wakacje, to bohaterką pierwszego, związanego z nimi postu
postanowiłam uczynić lalkę, która kojarzy się z plażą i morzem
a mianowicie Barbie Splash 'n Color 1996.
   To kolejna z moich barbie, którą kupiłam hurtowo,
nie wiedząc nawet jakie skarby kryje niewyraźne, aukcyjne zdjęcie.
Panienka miała poczochrane i brudne włosy.
Ale moją uwagę zwróciły doskonale zachowane kolczyki - złote muszelki.
Była ubrana w nie swoje ciuszki.
Na szczęście w tym samym kartonie była lalka, ubrana
w różowo-złoty kostium, którego nie sposób pomylić z żadnym innym.

Ta seria plażowych barbie, chyba podoba mi się najbardziej.
Każda z panienek miała korowe bikini ze złotymi akcentami
oraz nawiązujące do nadmorskiej plaży, kolczyki.
Tak prezentowały się panny a był jeszcze Ken.



Zdjęcie pochodzi ze strony klik .

Oglądając reklamę telewizyjną tej serii lalek zauważyłam, że pierwotnie
Barbie miała całkowicie jasne włosy, których dwa pasma zmieniały kolor
na różowy i pomarańczowy po zanurzeniu ich w wodzie. Moja lalka
ma te pasma cały czas kolorowe a oprócz nich ma wplecione złote
pasemka.






  Poddałam moją cudna pannę zabiegom pielęgnacyjnym. Umyłam jej włosy,
nałożyłam odżywkę i wyprałam kostium.
   Kiedy mam dużo akcesoriów od danej lalki i włosy są w dobrym stanie,
staram się przywrócić takiej panience wygląd i fryzurę "pudełkową".
Myślę, że udało mi się to zrobić całkiem nieźle.


Zwróćcie uwagę na twarz Barbie. W słonecznym świetle widać, że opalizuje
perłowym blaskiem. Wygląda jakby była posmarowana kremem do opalania.
Mnie osobiście bardzo się to podoba.







A tu, dużo różu, z lalką mojej córki, kupioną Sh.



   Na koniec chciałabym życzyć wszystkim wspaniałych, niepowtarzalnych wakacji.

16 komentarzy:

  1. Прекрасная кукла!!! Очень нравятся Барби 90-х!!!
    Piękna lalka!!! Bardzo lubię Barbie 90-tych!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!Wspaniale ją odnowiłaś,faktycznie wygląda jak z pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja faworytka wśród superstarek z lat 90-tych (a jest ich dużo, choć ta dla mnie wyjątkowa!). :-D Przecudnie wygląda w tej kituszy i w kolczyczkach- idealnie dopełniałyby jej strój jakieś gustowne klapeczki na obcasie, ale Bose stópki nie odbierają jej uroku, a wręcz sprawiają, że wygląda jakby rzeczywiście z tej plaży dopiero co wróciła. ;-) Malunek twarzy, karnacja...To wszystko to majstersztyk! Zazdroszczę! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że przekopałam internet w poszukiwaniu zdjęć tej Barbie, przekonana, iż powinna była mieć jakieś klapeczki. Ale skoro Mattel stworzył ją bosą, postanowiłam tak ją zostawić.

      Usuń
  4. Niezwykle sympatyczna i śliczna dziewczyna! Typowo wakacyjna panna! Piękne zdjęcia!
    Również życzę dobrych, słonecznych wakacji i odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuudna!!! Do mnie też dzisiaj dotarła Barbie z takimi kolorowymi włosami ale nie ta dokładnie ☺ Śliczna lalka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka radosna i piękna !!! :)
    Wspaniałych, słonecznych wakacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna! jak ja kocham urok dawnych lalek Mattela i te pyszczki z tym maleńkim zadartym noskiem ^_^ Buziaki! PS - Faktycznie ma wspaniałe te kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Superstarki rządzą, choć dzisiejsze fashionistki też są wspaniałe. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękna dziewczyna :) Lalki z tego okresu to chyba najładniejsze lalki w historii Mattela

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna <3 ja swojej musze kiedys kolczyki dorobic :D

    OdpowiedzUsuń