Translate

sobota, 9 lutego 2019

Ballet Star Barbie 2000 Blonde



 Ta piękna Barbie baletnica z serii Generation Girl, mieszka u mnie już sporo
czasu. Wczoraj szukając dla znajomej ciałka pajacyka, natknęłam się na nią
i postanowiłam ją odświeżyć i pokazać światu. Jak się zapewne domyślacie,
lalka jest drugiej ręki. Nie posiadam jej balerinek ani białej tiary, którą miała
w oryginale. Dobrze, że chociaż mogłam ubrać ją w oryginalną sukienkę.
Starałam się też ułożyć fryzurę jak najbardziej zbliżoną do pudełkowej ale było
to bardzo trudne, gdyż panna ma lekko skrócone włosy. Dziś była w miarę ładna
pogoda więc spróbowałam zrobić lalce kilka zdjęć żeby ją Wam godnie zaprezentować.
Wyszło jak wyszło, więc nie oczekujcie cudów;)


















11 komentarzy:

  1. Śliczna 💞te wczesne GG były bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Były bardzo subtelne i nawet te z czerwonymi ustami nie wyglądały na przerysowane.

      Usuń
  2. Piękna baletnica, Mattel wówczas tworzył wspaniałe lalki, które nawet po latach zachwycają. Sesja zdjęciowa przy lustrze bardzo pomysłowa, idealnie pasuje baletnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerina śliczna i udało ci się uchwycić jej lekkość i wdzięk.
    Szkoda tylko, że nie dali jej artykułowanych łokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Uwielbiam wczesny GG, taki subtelny rysunek twarzy i jakość zupełnie inna niż teraz.

    OdpowiedzUsuń