Translate

piątek, 31 maja 2019

Parabox Petite Hime 1/6


    Jak to się mogło stać, że tego maluszka jeszcze Wam nie pokazałam?!
Mam ją już kilka miesięcy i dopiero teraz się zorientowałam, że to mój pierwszy
post z tym animkowym pysiem. Panienka jak w tytule posta, pochodzi z Paraboxa.
Zdjęcie pochodzi z tej właśnie strony.


Jest to skala 1/6 czyli ma 24 cm wzrostu. Kupiłam ją z drugiej ręki, z tym ślicznym
wigusiem ale bez oczek. Na szczęście miałam dwie pary 12 cm szklanych oczek.
Początkowo założyłam jej niebieskie ale potem razem z córką stwierdziłyśmy,
że szare lepiej do niej pasują. W przyszłości postaram się o bardziej mangopysiowe
oczka.



















12 komentarzy:

  1. Ależ ona fajniutka!
    Te niebieskie oczyska są takie magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z niej słodziak. :) Choć minkę ma wiecznie przestraszoną albo zaskoczoną. Mnie się bardziej podoba w niebieskich oczach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma fajne ciałko i tyle super ciuszków. Tylko, kto ją tak przestraszył?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te szare oczka są chyba trudne do fotografowania - ciężko je dobrze doświetlić Niebieskie są bardziej wyraziste.
    Panienka jest urocza, aż mi się przypomniały czasy, gdy namiętnie Sailor Moon oglądałam. :D
    Sweterek z jednorożcem jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Niebieskie łatwiej się fotografuje. Źrenica bardziej odcina się od tęczówki. Dziękuję za słowa uznania dot. sweterka. Moje dzieło.

      Usuń
  5. niezależnie od barwy spojrzenia -
    przykuwa wzrok - choć ja bym pewnie
    obdarzyła Ją czarnymi jak smoła, by
    już nie można było zapomnieć tych oczu :)

    OdpowiedzUsuń