Translate

sobota, 11 maja 2019

Przywitajcie Tonner Precious Metal



   Przyjechała do mnie trzecia panna od Tonnera. Tym razem jest to panna
Precious Metal na ciele Antoinette. Większość z Was na pewno zna już tę pannę
gdyż wcześniej mieszkała u Kamelii klik .
   Na razie nie mam dla niej jeszcze nowych ciuchów, kolczyki też zrobiłam na szybko,
bo bardzo chciałam zrobić jej kilka zdjęć dopóki jest słońce. Wczoraj bardzo padało
i nie było szans na jakiekolwiek zdjęcia. Za to dziś świeciło słońce ale było zimno
i wiał przenikliwy wiatr, więc wyszło jak wyszło. Nie mam szczęścia ostatnio do pogody.
Ale kilka zdjęć udało mi się zrobić i coś tam wybrałam, żeby Wam pokazać.
Przy okazji pospamuję tez zdjęciami kwiatów z mojego ogródka:)
   Poznajcie więc nową lalkę a dla przypomnienia moje wszystkie panny Tonner.
Zapraszam.




















9 komentarzy:

  1. Zaglądam, a tu proszę! :D
    Jakie masz piękne trio! Normalnie panny jak malowane!
    Ogromnie się cieszę, że Antośka do Ciebie trafiła. To mi osłodziło rozstanie z nią. :) No i będę mogła od czasu do czasu (oby jak najczęściej) zobaczyć, jak się jej wiedzie. :D
    Świetnie jej w fioletowym!
    I jakie cudowne tulipany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo Ci za nią dziękuję. Chyba była mi przeznaczona. Miałam zamiar ją kupić zaraz jak tylko ją wystawiłaś na sprzedaż ale były inne wydatki. Na szczęście tak jakoś się wszystko poukładało, że jednak trafiła do mnie. Nie wiem, czy będę potrafiła ją tak pięknie sfotografować jak Ty ale będę się starała. Wybór fioletu był oczywisty, ze względu na jej lawendowe oczy. Cieszę się, że Ci się taka podoba.

      Usuń
  2. Wszystkie trzy olśniewają urodą!
    Gratuluję nowej, pięknej panny.
    Kwiaty śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miałam nadzieję, że tulipany będą czarne. Tak obiecywała ulotka na nich. A są bordowe. Też ładne ale...

      Usuń
  3. Też uważam, że wszystkie dziewczyny są przepiękne! Wspaniałe trio!
    Kwiaty niespotykanej urody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co podziwiać? Lale czy tulipany? Jestem wielką miłośniczką kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i lalki i kwiaty przypadły Ci do gustu.

      Usuń
  5. kobitki rasowe i absolutnie nie
    do przeoczenia - gratuluję Tośki!

    OdpowiedzUsuń
  6. tulipany zaskakują mnie nieraz -
    zarówno barwą jak i kształtem -
    te strzępiaste są wprost kosmiczne!

    OdpowiedzUsuń