Translate

sobota, 3 listopada 2018

Ariel czyli BJD Daniel 1/4 Boy


    Poznajcie Ariela.
Ariel "urodził się" 1 sierpnia 2018r. i chociaż mieszka w moim świecie
już trzy miesiące, jakoś nie miałam czasu żeby godnie go Wam przedstawić.
Poza tym nie miał za bardzo w co się ubrać. Przyjechał tylko w spodniach i koszulce.
A tu jesień się zrobiła i jak tu z chłopakiem wyjść w plener? Trzeba było wyposażyć
młodzieńca w jakieś ciepłe ciuchy. Wydziergałam dla niego gruby sweter oraz
szalik i czapkę. Tak odzianego, zabrałam dziś po południu na powietrze, żeby
zrobić kilka zdjęć, dzięki którym wreszcie mogę go Wam pokazać.
   Imię Ariel nasunęło mi się od samego początku. Myślę, że pasuje mu idealnie.
Jest romantyczny, czasem lubi pobyć sam i mimo, że nie zabiega o towarzystwo
płci przeciwnej, moje Panny lgną do niego "jak pszczoły do miodu" .
Jest romantykiem, zamkniętym w sobie introwerdykiem ale ponieważ
jest zodiakalnym Lwem, lubi od czasu do czasu być w centrum uwagi.
Uwielbia czytać powieści oraz książki fantasy.
Czasami, kiedy wyrwany znad książki spojrzy tymi swoimi, lekko
nieprzytomnymi oczami to zastanawiam się co w tym chłopaku siedzi.
Jest bardzo tajemniczy i zagadkowy.
Od Filipa różni się nie tylko wiekiem ale i tym, że o ile Filip doskonale zdaje
sobie sprawę ze swojego wyglądu, który powoduje szybsze bicie serca u pań,
o tyle Daniel wydaje się nie mieć pojęcia o tym jak działa na dziewczyny.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z dzisiejszej sesji:)

















16 komentarzy:

  1. No no, bardzo ciekawy jegomość. :) Spojrzenie ma nieco nieobecne, ale dodaje mu uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Moja córka mówi, że wygląda jakby coś zażył;)

      Usuń
    2. Hahaha, coś w tym jest. :D

      Usuń
  2. Wow, bardzo fajny chłopak! W dodatku podwójny lew - z imienia i ze znaku zodiaku. :)
    Od razu widać, że to artystyczna dusza. Wygląda mi na poetę. :) A w ciepłych ciuszkach na pewno nie zmarznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imponuje mi, że tyle wiesz:) To miłe. Zapomniałam dopisać w poście, że Ariel lubi czytać poezję.

      Usuń
  3. Facet niczego sobie, więc i serca niewieście łamie...
    Sweterek, czapka i szalik super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serca złamane a on nawet nie zdaje sobie z tego sprawy:)

      Usuń
  4. Super! Wdzianko ma rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowego chłopaka. Sweterek wspaniały. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz mu cieplutko - odpowiednio przygotowany na nadchodzące zimno lal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny chłopak! Aż przyjemnie spojrzeć!
    Sprawiłaś mu świetne ubranko a buty to ma superowe!

    OdpowiedzUsuń