Translate

piątek, 2 listopada 2018

Ta sama sukienka!!!

   Czy miałyście kiedyś taka sytuację, że na jednej imprezie, jakaś dziewczyna
miała identyczną sukienkę jak Wasza? Mnie na szczęście nigdy się coś takiego
nie przydarzyło ale myślę, że nie jest to przyjemne.
   I choć nikomu tego nie życzę, zrobiłam cos takiego moim lalkom. Jedyne co mnie
usprawiedliwia to to, że chciałam pokazać Wam tę samą sukienkę na dwóch różnych
modelkach, czyli na minifee oraz tonner. Poproszę Was o opinię, na której z lalek
sukienka prezentuje się, Waszym zdaniem lepiej. Tonnerce dorobiłam jeszcze
kapelusz do kompletu.
   Korzystając z okazji, chciałam pochwalić się moim nowym nabytkiem do lalkowego
świata a mianowicie kupionym na pchlim targu za 12 zł. globusem zrobionym
ze szkła. Bardzo mi się on podoba.











13 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że sukienka bardziej pasuje do Tonnerki, bo jakoś fajniej wygląda na pannie z większym biustem. Globus jest świetny. Sama uwielbiam polować na miniaturki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym biustem to dziwnie wyszło, bo jak się patrzy na nieubrane panny, to Rheia ma większy ale Tonnerka ma większe wcięcie w pasie i mniejsze biodra, dlatego jej biust wygląda na większy.

      Usuń
  2. Powiem Ci, że bardziej podoba mi się na Tonnerce, choć trudno mi tutaj dyskutować o tym, na której wygląda ładniej. To ciekawe, ale jedna sukienka, a tak różnorodnie się prezentuje. I nie chodzi tutaj, że na którejś lepiej, czy gorzej, ale zwyczajnie: inaczej. Na Tonnerce wygląda bardzo kobieco, seksownie i może być sukienką bardziej elegancką. Na drugiej panience wygląda jak szkolna sukienka na akademię. :-) Jak to charakter laluszy wpływa na przyodzienie. A zawsze mi się wydawało, że jest odwrotnie, że to strój na nas oddziałuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam nikomu niczego sugerować ale mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty Ayu. Tonnerka w tej sukience pasowała by gdzieś na Francuską Riwierę, żeby przechadzać się po ekskluzywnych butikach.

      Usuń
  3. Na kobiecych kształtach Tonnerki sukienka prezentuje się ładniej. Globus jest super, takie drobiazgi tworzą klimat dioramy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szukać takich drobiazgów. Czasem trafi się nie lada perełka, jak właśnie ten mój globus.

      Usuń
  4. obie modelki ładnie się prezentują
    w sukience - choć w przypadku tak
    dziewczęcej sylwetki wydaje mi się,
    że te spore wszak pasy przytłaczają
    Twoją Rheię...

    globus i mnie zachwycił - słodki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję za Tonnerką. Tak, jak napisała Aya - niby ten samo fason i kolory, a zupełnie dwie różne kreacje. Elegancka kieca dla panny Tonner, szkolna sukieneczka dla Minifee. Obie wyglądają super, ale zupełnie inaczej.
    Globus fantastyczny. Ja też przemierzam targi w poszukiwaniu drobiazgów, gdy tylko mam okazję. :)
    Zastanawiałam się nad tą komodą, bardzo mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komodę nabyła w Kik'u i jest to jeden z moich ulubionych mebelków. Bardzo polecam:)

      Usuń
  6. Sukienka zmienia charakter, kiedy zakłada je kolejna panna :-)
    Na Tonnerce zyskała elegancji a dziewczęca kibić bjd wybrała nastoletni luz i wygodę :-)
    W obu przypadkach sukienka jest super :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na obu dziewczynach sukienka wygląda dobrze, każdej z nich pasuje.
    A sama sukienka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń