Translate

wtorek, 30 października 2018

Sukienki na Halloween


  Tak się złożyło, że Dafne i Rheia dawno nie dostały ode mnie
żadnych nowych ciuszków.
Wszystkie sukienki jakie im zrobiłam rozeszły się po świecie.
Szybciutko wydziergałam im nowe. Nie wiem, czy to wpływ
zbliżającego się Halloween, czy zbieg okoliczności
ale wybrałam na sukienki włóczki w kolorach pomarańczowym i fioletowym.
   Nawet nie wiecie, jak panny się z nich ucieszyły.
Szybko ogarnęły pokoik, zastępując codzienne dekoracje halloweenowymi.
I chociaż ja tego święta nie obchodzę, moje panny tak i są bardzo podekscytowane.















12 komentarzy:

  1. Dziewczyny widzę bardzo zadowolone z nowych ciuszków. Sukienki w Halloweenowych kolorach wyszły ślicznie. :) I masz fajne świeczniki. Ja też w sumie nie obchodzę Halloween, za to od dziecka uwielbiam opowieści o duchach, dlatego tego dnia lubię sobie coś strasznego poczytać albo pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Dziewczyny bardzo zadowolone. Te świeczniki kiedyś kupiłam i jakoś tak wyszło, że pasują mi do wszystkiego:) Ze względu na dzieci jestem zmuszona tolerować to święto. A coś strasznego też chętnie oglądam:)

      Usuń
  2. Świąteczne sukienki śliczne i odpowiednio przybrane. pokój też odpowiednio przygotowany. Nic tylko włączyć jakiś dobry horror! :) Miłego straszenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześwietna sesja z prześlicznymi dziewczynami! Sukienki musiały się podobać, bo są boskie i w fajnych kolorach! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie bajeczne, żywe kolory. Cieszę się, że Tobie również się spodobały:)

      Usuń
  4. Sukienki wyszły super! Nastrój Halloween jak najbardziej oddany. :)
    Widzę, że mamy identyczne podejście do tego święta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodkie halloweenowe sukienki. A dziewczyny przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sweterkowe sukienki- bardzo modne w tym sezonie :) Duży plus za małe nietoperze- naj bardziej przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne sukienki. Jak Ty to potrafisz tak "na szybko" to ja nie wiem. Podziwiam szczerze :-) Super sesja halloweenowa :-) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienki łądniutkie!
    nie obchodzę H., ale
    pająki i "inne gady"
    noszę na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczki śliczne. I fantastyczna, halloweenowa sesja.

    OdpowiedzUsuń