Translate

sobota, 24 listopada 2018

Kolorowe futro - must have jesieni.


  Ciekawostka. Kiedy wpisuję w przeglądarkę hasło "kolorowe futro", to wyświetla
mi się bardzo podobny tekst, że jest to absolutny must have sezonu jesienno-zimowego.
Zmieniają się tylko daty zamieszczania tekstów. Wychodzi na to, że kolorowe
futerka od kilku lat nie wychodzą z mody. Zrobiłam więc takie futerka moim
mtm-kowym pannom. Jeśli futrzany trend utrzyma się przez kilka następnych sezonów,
dziewczyny jeszcze długo będą modne;)












15 komentarzy:

  1. Jak byś jeszcze podesłała wykrój na te futerka to by było super. Właśnie się przymierzałam do szycia, mam już materiał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerka wyszły ci znakomicie Ewo ☺😌 jestem zachwycona .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nieskromnie mówiąc ja też jestem z siebie dumna😉

      Usuń
  3. O tak, takie futerka zawsze będą modne. Ja byłam trendy już jako czterolatka, bo właśnie wtedy miałam takie czerwone futerko, pamiętam je do dziś. :)
    A dziewczyny wyglądają szałowo. Mogą teraz ruszać w plener i będzie im cieplutko. Tylko chyba szycie takiego kłaczastego nie należy do najłatwiejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerka wydziergałam na drutach i fakt, nie jest to łatwe. Trzeba w każdym rządku liczyć oczka, bo jeśli się jakieś zgubi to łatwo tego nie zauważyć.

      Usuń
  4. urokliwe dziergadełka - podziwiam!
    świetnie dobrałaś barwy do modelek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutna rewelacja! Podziwiałam już na fejsie, ale i tu moje zachwyty dopiszę. Po prostu wspaniale wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super futerka mają Twoje dziewczyny. Teraz mrozy im nie straszne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Serio na drutach? Wyglądają ślicznie😊

    OdpowiedzUsuń