Translate

piątek, 11 grudnia 2020

Barbie Extra czy Fashionistas 147?

że postanowiłam obdarzyć ją zupełnie nowym, wykonanym specjalnie dla niej
outfitem. Uszyłam jej komplet, składający się z bokserek i bluzki bez pleców
oraz wydziergałam na szydełku, puszysty sweterek a'la futerko.
Myślę, że nietrudno Wam odgadnąć jaka lalka była dla mnie inspiracją.
Wystarczyło jeszcze dobrać odpowiednie dodatki i uwiecznić to co zrobiłam.
Niestety dni mamy lodowate i pochmurne, więc sesja na dworze nie wchodziła w grę.
musiałam wykonać ją w domu. Trochę szkoda ale cóż.
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Buziaki









 







24 komentarze:

  1. Efekt jest oszałamiający. Naprawdę można ją pomylić z droższą koleżanką. Zresztą powiedziałabym, że jest piękniejsza od wspomnianej. Sweterek mnie zahipmnotyzował... Bardzo. Jest przepiękny. Całość wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęczowy sweterek - futerko cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo... To muszę Ci napisać, że Twoja stylizacja jest o niebo lepsza od inspiracji :0)
    Sweterek cudny!
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fantastycznie ją wystylizowałaś! Ze smutnej nijakiej panny zrobiłaś radosną dziewczynę z charakterem. :) Tęczowy sweter zachwycił mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam na tę lalkę od dawna. Od początku wiedziałam, że nie zostawię jej takiej jaką była. Cieszę się, że wyszło fajnie.

      Usuń
  5. Genialna stylizacja! Panna wygląda niesamowicie.
    A u mnie takiej cudnej włóczki nie ma...buuuu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A to zwykła włóczka, tylko wyczesałam ją taką szczotką do czesania kotów. Kota nie mam ale szczotkę kiedys kupiłam właśnie w celu wyczesywania włóczki. Każa moherowa włóczka do tego się nada.

      Usuń
  6. Tęczowy sweterek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny projekt, extra Ci to wyszło :)Ja kupiłam tą faszkę zaraz jak się pojawiła u nas i jak szybko ją dostałam, tak szybko ...odesłałam. Nie umiałam się do niej przekonać. Wolę podziwiać ją u innych :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się podobała od początku, choć czasem też tak mam, że jakaś lalka u innych mi się podoba a ja jakoś nie mam przekonania, żeby ją mieć u siebie.

      Usuń
  8. Strój ma doskonały. :) Ten tęczowy sweter podoba mi się o wiele bardziej niż jego włochaty pierwowzór. ;)
    A panna jest przeurocza. Też bym ją dołączyła z wielką chęcią do mojego stadka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać te słowa, zwłaszcza od Ciebie. Dziękuję za uznanie.

      Usuń
  9. Świetna alternatywna wersja panny Extra :)! Jestem wręcz zdania, że Twój sweterek jest o wiele ładniejszy od mattelowego! Ta Faszka ma bardzo przyjemną twarzyczkę, też jej się przyglądałam - ostatecznie nie kupiłam z braku miejsca i ciałka do podmiany, ale nadal mam ją na radarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kiedyś przerzucę ją na ciało mtm. To jedna z tych panien, których nie zamierzam się pozbyć.

      Usuń
  10. Uwielbiam pomysł na tą stylówkę i luźną inspirację Barbie Extra. Nie ukrywam, że zainspirowałaś też mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja fajniejsza. Sweterek jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pannica ma niesamowitą twarz -
    fajnie, że i Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń