Translate

piątek, 28 października 2016

Sukienka w kolorze słońca

    Kochani!
    Za oknami szaro, buro i ciemno. Postanowiłam więc wydziergać
dla kontrastu, sukieneczkę dla Fergie, w najbardziej słonecznym kolorze,
jaki znalazłam wśród moich włóczek.
    Sukienka to dopiero początek kompletu, jaki zamierzam zrobić
mojej panience. Może w następnym poście zaprezentujemy go w całości.
    A oto co udało mi się wydziergać do tej pory.



    Zastanawiam się tylko jak wykończyć tył sukienki. Chodzi mi konkretnie o zapinanie
sukienki na plecach. Czy guziczki, czy rzepy a może zawiązywać ją jak gorset.
Może ktoś z Was robił już takie ciuszki i podpowie. Będę wdzięczna.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę dużo słońca.
Ewa
 

2 komentarze:

  1. Niestety nie podpowiem nic bo nie robiłam takich rzeczy.
    Ale bardzo fajny wzór na sukienkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zrobiła na guziczki ale co ja tam wiem o takich rzeczach. :D Śliczna jest. :)

    OdpowiedzUsuń