Translate

poniedziałek, 19 czerwca 2017

"Na plaży. Na plaży fajnie jest."


    Witajcie Kochani!

   Aurelia była dzisiaj pierwszy raz na plaży.
Bardzo jej się podobało. Zobaczyła Wiatrak,
podziwiała statki, nawet narysowała na piasku serduszko;)
Ręka w górę, kto tego nigdy nie zrobił:):)
   Wypożyczyła sobie kosz plażowy ponieważ bała się,
że będzie wiatr i zasypie ja piaskiem ale kosz okazał się
zupełnie niepotrzebny, bo kompletnie nie wiało.
Było bardzo gorąco, woda w morzu cieplutka
i pozbawiona najmniejszej fali. Wymarzona pogoda
na robienie zdjęć. A jakie wyszły? Popatrzcie sami.
Zapraszam.










12 komentarzy:

  1. Aurelia przygotowała się doskonale do plażowania! Kosz milusi tak jak i sama dziewczynka! Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sesja zdjęciowa!Przepięknie uchwyciłeś statek w tle,ale Aurelia bije urodą wszystko dookoła.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Aurelia jest cudowna. Długo szukałam Dalki dla siebie. Aurelia to była miłość od pierwszego wejrzenia:)

      Usuń
  3. Pierwsze na co zwróciłam uwagę: OKULARY! Mega świetne! Zachwycające wręcz - wyglądają jak człowiecze ^_^ Druga rzecz; KOSZ! Jeju, jeju gdzie taki kupiłaś? A może sama zrobiłaś? jest fenomenalny! No a pejzaże... Jak ja tęsknię za tym Twoim miastem! Dobrze, że pokazujesz je na fotkach <3 Buziaki! PS - Ja też nad morzem serduszkuję po piasku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okularki należą do stocku Fergie. Dostałam je razem z nią ale Aurelii jakoś w nich lepiej. Kosz to niestety nie moja robota, kupiłam gotowca ale też bardzo go lubię. Miasto jedyne takie w Polsce i coraz ładniejsze:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. wspaniałe iście wakacyjne widokówki
    z uroczą modelką w roli głównej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam niesamowicie ^^. Aurelia zadowolona :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow, kosz dla lalki! Jaki świetny gadżet! Aż się zaśliniłam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie nieoczywiste gadżety. Jak mi się coś spodoba, kupuję, bo nigdy nie wiadomo co się akurat przyda.

      Usuń
  7. Jejku jaki fajny koszyczek *-*

    OdpowiedzUsuń