Translate

sobota, 23 grudnia 2017

Wesołych Świąt.


Kochani!

    Dzisiaj króciutko, bo robota przedświąteczna goni ale chociaż na chwilę
wpadłam na bloga, żeby wszystkim, którzy do mnie zaglądają, złożyć
najserdeczniejsze życzenia, wspaniałych, radosnych i wesołych Świąt
Bożego Narodzenia. Abyście mogli spędzić ten czas w gronie najbliższych
lub wspominając tych, których już z Wami nie ma ale zawsze będą w Waszych
sercach. Życzę Wam, żebyście choć na chwilę mogli zapomnieć o troskach
dnia codziennego. Cieszcie się tym co macie a mam nadzieję, że Gwiazdor,
Mikołaj, Dziadek Mróz, Dzieciątko lub Aniołek przyniosą Wam najpiękniejsze,
najbardziej wymarzone lalkowe prezenty.
Wesołych Świąt!!!

A na zdjęciach tradycyjnie, moje panienki ubierają choinkę
i czekają na prezenty.
Ubrane w wydziergane przeze mnie, świąteczne ciuszki.
















11 komentarzy:

  1. Dziewczyny ślicznie wyglądają w świątecznych strojach.
    Życzę Tobie i Twoim bliskim rodzinnych i spokojnych Świąt oraz spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za życzenia i Tobie również składam serdeczności. Wszystkiego lalkowego:)

      Usuń
  2. Piękne stroje dostały na święta.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby dobrze wypadły. W końcu to ich pierwsze święta:)

      Usuń
  3. Jakie urocze dwa świąteczne elfy! :)
    Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz ile radości dało mi dzierganie tych strojów. Wesołych Świąt!

      Usuń
  4. Panny piękne, ciuszki rewelacyjne, a choinka śliczna. Wszystko jak trzeba. :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie bardzo się starałyśmy. Wesołych Świąt!:)

      Usuń
  5. Merry Christmas! Your girls look lovely! xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ubranka! Dziewczyny wyglądają świetnie!
    Życzę dobrych, spokojnych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń