Translate

sobota, 17 lutego 2018

Dzień męskich lalek.

   Choć zdjęcia do posta zrobiłam już kilka tygodni
temu, to czekałam z opublikowaniem wszystkich,
właśnie na 18 lutego. A ponieważ ten dzień wypada
jutro, zmuszona jestem opublikować post dziś,
żeby niektóre osoby mogły jakość dojść przez niedzielę
do siebie, po takiej solidnej porcji męskiego seksapilu:)
   Dziś w roli głównej mój, o jakże męski, Filip.
Panie o słabszych nerwach niech raczej nie oglądają
tych zdjęć a pozostałe serdecznie zapraszam.
Oto Filip:











  Czy można się w nim nie zakochać?

10 komentarzy:

  1. Taaa, chyba każdy szanujący się chłop bjd musi mieć rozbieraną sesję. ;)
    Facet bardzo męski i ma fajny tyłek :)
    Moim zdaniem fajnie by mu było z jakimś tatuażem i wigiem z wygolonym bokiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. o la la! jakiż seksowny ten Filip!
    pupę ma niezłą, ale stopy to już
    odlot - te paznokcie!!! cudo masz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ... no jak każdy facet, od razu musi się rozwali ;-)
    ale to dzisiaj mamy Światowy Dzień Kota
    a faceta dopiero jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojojoj pewnie trzeba bedzie dochodzic do siebie przez tydzien :D

    Super lalek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jest na czym zawiesić oko :)))
    Dzień męskich lalek - to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten pan podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jest z niego ciacho. Twoje panny na pewno za nim szaleją

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem Ci kochana, ze to naprawdę wspaniały lal :-) W dodatku takie jakiś nieśmiały ;-) Uroczy jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę zaprzeczyć... jest odlotowy... też mi się marzy jeden pan z żywicy, czekam zatem na wygraną w Lotto 😀

    OdpowiedzUsuń