Translate

niedziela, 11 listopada 2018

Kobato Hasegawa


  Dziś pierwszy raz na moim blogu pokażę Wam lalkę Azone, Kobato Hasegawa,
którą jeśli pamiętacie kupiłam na tegorocznym Pyrkonie.


   Kobato jest postacią z japońskiego anime. Jest bardzo nieśmiała.
Zazwyczaj trzyma się na uboczu. Jej ulubioną maskotką jest królik.
Jeżeli jesteście ciekawe tej postaci, zajrzyjcie na stronę Kobato_Hasegawa


   Kobato zamieszkała ze mną w maju i od tamtej pory nie zrobiłam jej żadnej
porządnej sesji, dlatego obiecałam jej, że zabiorę ją na wakacje, na których
nadrobimy zaległości. Kobato szybko spakowała walizkę. A ponieważ nie ma jeszcze
zbyt dużo swoich rzeczy, Miko pożyczyła jej misia, sukienkę i mundurek.



    Pojechałyśmy w bardzo piękne miejsce, gdzie powstała sesja.
Zapraszam serdecznie do obejrzenia zdjęć.















22 komentarze:

  1. Sliczna <3 ja mam w tej sukience i z tym misiem princesin Ori :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż anime zupełnie nie w moim guście, to laleczka bardzo zacna. :)
    Wygląda na pannicę z charakterem, zadziorną i upartą. :)
    Jest też wdzięczną modelką. Nigdy nie miałam okazji zobaczyć na żywo żadnej Azonki, ale zdaje się, że mają niezłą artykulację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Artykulację ma bardzo dobrą i jest też dość stabilna. Potrafi np. stać na jednej nodze co np. u barbie mtm jest niemożliwe.

      Usuń
  3. Śliczna - kiedy byłam dzieckiem, kochałam pojawiające się w Polsce, pierwsze japońskie kreskówki - zresztą teraz także, choć mniej się nimi interesuję. Uwielbiam te pyszczki z wielkimi oczkami. Śliczna laleczka i widzę, ze ma dłonie, które można wymieniać na inne. Fajnie, że ją wreszcie pokazałaś. Mam nadzieję, że jeszcze będzie się u Ciebie pokazywać. Z chęcią ją jeszcze nie raz zobaczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo kolejna sesja w tym samym wprawdzie miejscu, za to w innym ubranku i o innej porze dnia. Mam nadzieję, że okaże się równie ciekawa.

      Usuń
  4. Urocza z tymi dwubarwnymi oczkami. A gdzie to się w listopadzie na wakacje wybrałyście? Choć roślinność nie wygląda listopadowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja troszkę wspominkowa, bo z sierpnia ale co to szkodziło, żeby ją pokazać zanim się bardziej przeterminuje:)

      Usuń
  5. kreskówkowe dziewczątka nie
    mogą się znudzić, po prostu
    nie mogą i już - zatem pokazuj
    nam swoją ślicznotkę CZĘSTO ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w jej dwukolorowych oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postać Kobato nie ma heterochromii. W anime nosi kolorowe szkło kontaktowe, dlatego tak interesująco wygląda.

      Usuń
  7. Bardzo ładna sesja a laleczka urokliwa wielce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej dwukolorowe oczka są cudne. Piękną sesję jej zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna w swoim rodzaju, panna z jednym szkłem kontaktowym:)

      Usuń
  9. Jaka to urocza i słodka panienka! Przy tym bardzo skromna i nieśmiała :-)
    Bardzo ładne zdjęcia a dziewczę pozuje znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia fantastyczne! Piękne!
    Panna urocza i widać, że zadowolona z wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest i bardzo przyjemną zrobiłaś jej sesję!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń