Translate

sobota, 15 grudnia 2018

Wesołych Świąt.


    Wielkimi krokami zbliżają się święta.
To już nie są żarty. Trzeba brać się za robotę. Ja już od czwartku gotuję bigosik.
Ryby już przygotowane. Jeszcze chciałabym upiec ciasteczka. Na chwilę trzeba odłożyć lalki. Dlatego dziś ostatni mój, przedświąteczny post. Pisany na telefonie ale nie mogłam zostawić Was bez najserdeczniejszych, najszczerszych życzeń bożonarodzeniowych. Niech Mikołaj i Gwazdor razem z Dzieciątkiem, Gwazdką, Dziadkiem Mrozem i Śnieżynką przyniosą Wam wymarzone, lalkowe prezenty. Wesołych Świąt!!!
A jako ozdoba postu, moja piękna, bożonarodzeniowa panna😊








   

8 komentarzy:

  1. Radosnych Świąt i hojnego Mikołaja! :)
    Ciemnoskóra świąteczna panna pewnie też nie może doczekać się świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie żyzę Wesołych Świąt! Panna śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna panna (także ją mam) :-) Pięknie wygląda w Twoim sweterku :-) Wesołych Świąt. Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten Ptak z Ulicy Sezamkowej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ... a ja ją oddałam z powrotem do sklepu :D
    Ewuś - wzajmnie :)
    Zdrowych, Szczęsliwych Świąt i duuużo pięknych prezentów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje i wzajemnie <3 Moc zyczen <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i nawzajem! Wszystkiego, co najlepsze! :)
    Panienka jest śliczna, a w żółtym wygląda promiennie.

    OdpowiedzUsuń