Translate

sobota, 26 listopada 2016

Golfik w czarno-różowe paski w stylu Draculaury



     Ostatni nie najlepiej się działo z moim zdrowiem a konkretnie
z serduchem i ciśnieniem. Dlatego inne sprawy musiały zejść
na trochę dalszy plan. Ale nie próżnowałam. Od czasu do czasu
udawało mi się znaleźć chwilkę na dzierganie sweterków.
     Wczoraj skończyłam robić golfik w czarno-różowe paseczki.
Kiedy go robiłam, mnie i mojej córce, ten sweterek skojarzył się
z kolorkami charakterystycznymi dla Drakulaury z Monster High.







     Pomyślałam, że dla monsterek też mogłabym dziergać ciuszki.
Tylko muszę nabyć cieńsze włóczki, bo z tych, które mam
sweterki wyglądałyby chyba dziwnie. Za grube sploty.
     Tylko czy dam radę robić takie maleństwa?
Jak zrobię, to na pewno Wam pokażę.

Zdjęcie Drakulaury pochodzi z bloga:
http://2.bp.blogspot.com/-CJHGPHcylgM/UoKRWJqO28I/AAAAAAABRT4/vmP4ZKYPnIY/s1600/Draculaura+10.jpg

5 komentarzy: