Translate

środa, 7 grudnia 2016

B jak Bernice



     Wczoraj przybyła do mojego domu nowa lokatorka - Bernice.
Kupiłam ją w nowootwartym sklepie chińskim za 27 zł. Poszłyśmy tam z córką
na zwiady. Przyznam, że chciałam sobie kupić jakąś ciepłą kurtałkę na zimę
a wyszłam z ubrankiem dla psa, czapką dla córki, kilkoma pudełeczkami
do decoupage, breloczkiem i lalką.
    Było sporo różnych podróbek lalek barbie. Małe, duże , z rowerkami, ubrankami;
 blondynki i rude. Ale mnie od razu rzuciła się w oczy Bernice.
Właściwie jej oczy rzuciły urok na mnie:)





    Miała piękną sukienkę, 2 pary bucików, słuchawki z mikrofonem, naszyjnik i torebkę.
Bardzo spodobała mi się jej sukienka. Były trzy rodzaje sukienek ale twarzyczki
były wszystkie jednakowe.





    Zastanawiałam się jaka to jest właściwie lalka, bo niby barbie a oczy ma jak
Star Darlings. Córka powiedziała mi, że ciałko ma od My Scene.
Wrzuciłam fotki na facebooka i dziewczyny pisały z czym im się ta lalka kojarzy.
Izie z liv lub mc2, Marzenie trochę z khurn. Dopiero Paulina oświeciła mnie, że
to miao miao doll tzn. podróbka jej.
   Laleczka ma wmoldowaną bieliznę, zginane w kolanach nogi i w uszach dziurki
na kolczyki.





   Wspólnie z Igą stwierdziłyśmy, że twarz lalki przypomina nam Annę Przybylską.
Co tu dużo mówić, jest po prostu piękna.
Lalkę kupiłam sobie na Mikołaja a przez chwilę w oczach mojej córki widziałam,
że też by taką chciała. Nawet zrobiła jej stylizację.



   Postanowiłam, że nie będę wymyślać jej oryginalnego imienia.
Zostanie tak jak jest na pudełku, czyli Bernice. A swoją drogą śmieszne napisy
są na polskiej naklejce. Po pierwsze, że to lalka barbie, po drugie:" uwaga dzieci do lat 3 muszą być stosowane pod nadzorem osoby dorosłej" - cokolwiek to znaczy:).

Zastanawiam się nad niewielkim przerobieniem Bernice. Jakoś tak, nie za bardzo
podoba mi się ten brokat na powiekach - do zmycia. Trzeba poprawić usta, bo w paru
miejscach brakuje koloru. No i chyba przydałby się niewielki reroot.
Przekładać na inne ciałko na razie nie będę. Może kiedyś na Mtm.

To działo się wczoraj. A dziś zrobiłam małą sesję. Niestety dziś u nas brzydko i pada
dlatego zdjęcia powstały we wnętrzu ale nie mogłam czekać.









   Mamy więc nową lokatorkę. Moje stadko powiększa się. Myślę, że Bernice
będzie wyróżniać się tymi swoimi uroczymi oczyskami.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Chętnie będę ją tu oglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Twoja panienka pokazała się w blogosferze! Należało jej się te pierwsze pięć minut sławy (wierzę w to, że będą kolejne posty z jej udziałem). Tak, jak napisałam Tobie na FB, powtórzę tutaj: to naprawdę wspaniała laleczka. Taka jakby troszkę nieśmiała, delikatna, a te jej oczyska to są niesamowite! Od wczoraj o niej myślę i... jeszcze nie byłam w moim chińskim sklepie, ale mnie tam bardzo ciągnie... Chciałabym spotkać taką panienkę. Wygląda na świetnie wykonaną, co jest bardzo dużym plusem jak na laleczkę z takiego sklepu. Czasem niestety w tego typu marketach laleczki mają bardzo słabą jakość, a ta Twoja jest przecudna! To niesamowite, że taka panienkę wypatrzyłaś. Na Twoich fotkach wygląda coraz ciekawiej. W pudełku była ładna i zachęcała do kupna, ale na Twoich fotkach rozkwita. Buziaki! Czekam na kolejne posty z panienką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogladałaś film pt. Jumanji? Było tam słychać takie bębny, które wzmagały się wraz z przybliżaniem się do pudełka z grą. Ja wczoraj słyszałam ten zew z chińskiego marketu: przyjdź, czekam na ciebie! A tak na poważnie, czasem tak jest, że coś Cię gdzieś ciągnie i czujesz, że musisz tam iść. Nawet się nie spodziewałam, że znajdę tam takie cudeńko. A już tego, że wszystkim się Bernice spodoba, wogóle. Ot, wstawiłam posta na face i nie myślałam, że Bernice wywoła tyle emocji. Ale to jest miłe, że taka niedroga lalka znalazła uznanie. Nie cena wyznacza wartość lalki. Ładne samo się obroni. Słodkich snów. Całusy

      Usuń
    2. oglądałam Jumanji ;-) Genialne porównanie :-) ^_^

      Usuń
  3. Lalka ma genialne oczy i mi też kojarzy się z Anną Przybylską. Cudna jest po prostu! Czekam na jej nowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, świetna ta twarzyczka, oczka takie piękne ^^

    OdpowiedzUsuń