Translate

piątek, 6 stycznia 2017

Repaint Fergie czyli "Jak Fergie z podlotka zmieniła się młodą kobietę?"

   Witajcie Kochani w pierwszym poście w 2017r.


Ostatnio obiecałam, że opiszę zmiany jakim została poddana
moja Fergie. Ten kto przeglądał 2 poprzednie posty, na pewno
zauważył zmiany. Dotychczasowy makijaż został usunięty
(niestety oprócz brwi, bo nie bardzo chciały współpracować).
Miejsce marchewkowych pomarańczy zajął delikatny róż.




Zmyto malunki gwiazdek i kropeczek z tęczówek.
Przedłużono też i zagęszczono rzęsy oraz pomalowano
powieki.





Mimo, że zmiany są bardzo delikatne,
uważam, że Fergie bardzo zyskała na wyglądzie
a po założeniu wiga objawiła mi się już nie jako
Ania z Zielonego Wzgórza, dorastająca panienka
ale jako młoda i co tu dużo mówić, seksowna kobietka.
Kiedy jeszcze dostała ode mnie nową koszulkę
z wiele mówiącym napisem stwierdziłam, że chwile
Fergie - nastolatki, mamy już za sobą.







Makijaż wykonała Monika Cynamonowa (Cynamonnia) i biorąc pod uwagę,
że był to jej pierwszy, własnoręcznie wykonany repaint oraz młody wiek
autorki - uważam, że wyszedł jej naprawdę nieźle.
Ja jestem bardzo zadowolona.




A Wy co myślicie? Jak Wam się podoba nowy makijaż Fergie?
Pozdrawiam serdecznie.
Ewa

9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że repaint Ci się spodobał. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Repaint świetny! :) Jestem ciekawa jak wykonana została bluzeczka :D Bo również jest świeeetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety bluzeczki nie zrobiłam tylko kupiłam gotową.

      Usuń
  3. Popieram to co napisała Lenciak, wygląda niesamowicie :D A te kolczyki dodają jej uroku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały efekt!!!
    panienka CUDNA ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fergie to już rzeczywiście nie nastolatka, a młoda kobieta :) Ma świetną bluzkę!

    OdpowiedzUsuń