Translate

środa, 8 lutego 2017

Zakupy dla Fergie



   Witajcie Kochani!

   Postanowiłam dziś trochę pospamować Fergie.
Co ja poradzę, że to moja najulubieńsza lalka i uwielbiam
ją fotografować.
   Ale w tytule jest o zakupach a więc do rzeczy.
Jak każda kobieta, tak i Fergie nie miała za dużo butów.
Kupiłam jej więc dwie pary uroczych trampeczek od
zaprzyjaźnionej Beatki .
  Fergie była zachwycona i od razu zabrała się za przymierzanie.



  Nie dość, że zmieniała buty, to jeszcze postanowiła się przebierać:)
No czy to nie jest stuprocentowa kobieta?




   Trampki mają na tyle duże podeszwy, że jak widzicie - Fergie
stoi samodzielnie. Co w innych butach nie zawsze się udawało.






    Zdjęcia z Fergie na krzesełku, uświadomiły mi jak wiele
możliwości pozowania tracę, nie mając dla niej dodatkowych
dłoni. I to zainspirowało mnie do kolejnych zakupów.
Koleżanki z facebooka, wprawdzie miały dłonie do odstąpienia
ale nie tyle ile ja bym chciała. Ostatecznie kupiłam je na pullipfamily .



   Teraz mogłam sobie poeksperymentować. A oto efekty:





    Dla tych osób, które już od dawna lalkują z pullipami, to nic takiego
ale dla mnie to była wielka radość, kiedy Fergie wreszcie mogła coś
złapać lub choćby ułożyć z dłoni serduszko.

    No koniec taka mała dygresja. Od jakiegoś czasu zaobserwowałam
u siebie dziwną prawidłowość. Jeżeli idę do sklepu, to nie rozglądam się
za ciuchami lub gadżetami dla siebie, tylko szukam rzeczy, które nadawałyby
się dla Fergie lub dla innych moich lalek. Rozumiecie? Kupuję ciuchy lalkom!!!
 Takim zakupem był min. wianek.
Pomyślałam, że Fergie będzie w nim cudownie. Pomyliłam się?



   Tyle na dziś. Jeżeli zainteresował Was ten post, zostawicie na dole słówko.
Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do zobaczenia.


5 komentarzy:

  1. cudowne zakupy! ja również często wyłapuję
    w pierwszej mierze coś dla moich panienek -
    mało tego - udzieliło się to też memu mężowi -
    nie raz sam mi zwraca a coś uwagę, że to będzie
    dobre dla mych lalek :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak nie jestem w tym sama. P.s. Pozazdrościć męża 😉

      Usuń
    2. Ewuś! wczoraj buszowałam w sklepie -
      wpadła mi w łapki uszata trollka MH
      i już się ucieszyłam, że przecena ze
      130 na 100 - a ślubny dzwoni i mówi,
      że w Carfie obok nas - moja wybranka
      za 75 złotówek - wrzucił do koszyka
      ostatnie dwa egzemplarze i czekał
      na dziale z grami (coby uśmierzyć
      ból rozłąki) - mogłam wybrać - a to
      jak sama wiesz - nie do przecenienia!

      Usuń
  2. Прекрасная кукла!!! Красивые фото!!!
    Piękne lalki !!! Piękne zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń