Translate

sobota, 22 września 2018

Niedługo wracam :)

Kochani!
  Jestem, żyję. Po prostu najpierw wyjechałam na wakacje
a po powrocie ciągle mam coś do roboty. Nie starcza mi czasu nawet
na obrobienie zdjęć z wakacji a co dopiero na napisanie posta.
Ale jestem. Tęsknię za Wami bardzo. Myślę, że powoli obrobię się
ze wszystkim a co najważniejsze, na spokojnie poczytam i skomentuję
Wasze posty, których mam wiele zaległych. Także nie gniewajcie się
na mnie za długie milczenie.
   Ktoś w ogóle zauważył, że mnie nie ma?:(
  Dziś dla uwagi dwie fotki z wakacji jako przedsmak tego co Wam pokażę.



8 komentarzy:

  1. ależ smakowita ta przekąska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, dobrze cię rozumiem. Też mam ostatnio sporo zajęć.
    Wszyscy cierpliwie czekamy. Nie spiesz się, wszystko ma swój czas i miejsce.
    Ważne, żebyś spokojnie wszystko sobie ułożyła.
    Pozdrawiam cieplutko. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na spotkanie z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedź ciekawa... Czekam niecierpliwie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza z góry to jakaś Azone?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy cierpliwie. :) Zapowiedzi bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń