Translate

piątek, 17 maja 2019

Majowa Panna Młoda, Kara So in Style


   Podobno małżeństwa zawarte w maju nie trwają długo.
Wbrew obiegowej opinii, postanowiłam własnie w maju
zaprezentować pannę młodą.
   Już dość dawno kupiłam przepiękną, białą, ślubną suknię.
Niestety żadnej z moich lalek "nie widziałam" w niej.
Aż wreszcie przyjechała ONA. Barbie So in Style Locks Of Looks Kara.
    Właśnie ta lalka wygląda w ślubnej sukni perfekcyjnie.
Suknia musiała być przeznaczona właśnie dla niej.
Nie ma co się rozpisywać. Popatrzcie. Zapraszam.











13 komentarzy:

  1. Ciemnoskóra modelka świetnie prezentuje się w sukni ślubnej.
    W dodatku tawuła idealnie sprawdza się w roli bukietu ślubnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zjawiskowo😀😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna Panna Młoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna modelka (też mam tą samą SISkę)i cudnie wygląda w tej sukni ślubnej. Piękna sesja, miło popatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  5. zjawiskowa panna młoda!
    podoba mi się dosmaczenie
    stroju niebanalnym różem ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Inką. Zjawiskowa panna młoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo jej do twarzy w ślubnej kreacji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten facemold. W tym "wydaniu" to przepiękna Panna Młoda! Piękna suknia i wspaniały bukiecik! Masz rację, doskonały wybór!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje. Tego przesądu z majem nie słyszałam, znam inny w dwóch przeciwnych wersjach - że w miesiącu musi być litera "r", żeby małżeństwo się udało/ nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem majową panną młodą -
      rzeczywiście, moje małżeństwo
      nie jest zbyt długie - 19lat
      ale wbrew przeciwnościom trwa...

      Usuń
  10. Pięknie się prezentuje. Suknia rzeczywiście świetnie do niej dobrana. Sama lalka zaś ma w sobie "to coś".
    O majowych porażkach małżeńskich nie słyszałam, człowiek się całe życie uczy. Całe szczęście brałam ślub w kwietniu - więc jest nadzieja. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje jej ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń