Translate

wtorek, 28 marca 2017

Pullip Elisabeth



Dzień dobry Wszystkim!

   Mija kolejny, prawdziwie wiosenny dzień. Ptaki śpiewają, trawa rośnie
i serce rośnie, kiedy słychać i widać to wszystko dookoła.
    W takich właśnie, miłych okolicznościach przyrody
było mi dane zrobić dzisiejszą sesję pewnej pięknej wampirce,
która w przeciwieństwie do mnie, nie była zachwycona słońcem;)
Mowa o Pullip Elisabeth. Lalka już od dłuższego czasu należy do
mojej córki, która jednak do tej pory nie znalazła pomysłu na Elę.
    Postanowiła zatem, znaleźć dla Elżbietki nowy dom.
Zanim jednak to zrobi, chciałam uwiecznić panienkę na pamiątkę
spędzonych razem chwil.













12 komentarzy:

  1. Szkoda wampirki; naprawdę urodziwa z niej dziewczyna :) Ale lepiej tak, niż gdyby miała leżeć

    OdpowiedzUsuń
  2. interesująca bestyjka!
    parasolka też ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Красивая фотосессия!!!
    Piękna sesja zdjęciowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ma fantastyczne oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to się zastanawiałam, czy to wampir czy jednak wąż:)

      Usuń
  5. Zachwycające zdjęcia :-) A panienka śliczna, aż trochę żal... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ayu. Cóż, Fergie miała iść na sprzedaż a trafiła do mnie i tak się zaczęła moja przygoda z lalkami. Elizabeth raczej chyba pojedzie w świat...

      Usuń
  6. Nie tylko sama laleczka jest interesująca, ale też parasolka, ubranko z bucikami a nade wszystko fryzurka :-)

    OdpowiedzUsuń