Translate

czwartek, 17 sierpnia 2017

Plażing czyli nowe bikini.


   Dzisiaj chwilowa przerwa we wspominkowo-wakacyjnych postach
z Niną w roli głównej. A to dlatego, że chciałam pochwalić się Wam
tym, nad czym procowałam przed urlopem i co wreszcie wczoraj
skończyłam (Hura!). Miałam nadzieję, że uda mi się zrobić moim
lalkom bikini i dodatki plażowe, żeby zabrać je na urlop. Niestety
czas nie pozwolił. W czasie urlopu nie miałam na to ani chwilki,
więc zaraz po powrocie zabrałam się za dalszą pracę.
Dziś była dość dobra pogoda na sesję, dlatego postanowiłam
sfotografować moje panny w nowych bikini jak należy czyli na plaży.
   Myślę, że panny były zadowolone. A jak wyszło? Oceńcie sami.















Ostatnio na Fb rozgorzała dyskusja nt. przywłaszczenia sobie praw autorskich
do wykonywania pewnych prac rękodzielniczych przez osobę, która skopiowała
te pomysły od innej osoby i określiła je jako swoje. Dlatego oświadczam, że
pokazane w tym poście szydełkowe bikini oraz szydełkowe dodatki są
wyłącznie mojego pomysłu i wykonania.

15 komentarzy:

  1. Bikini fantastyczne,a sesja zdjęciowa rewelacyjna.Panny prezentują się super!

    OdpowiedzUsuń
  2. RE-WE-LA-CYJ-NY pomysł z frędzelkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Poczatkowo miało nie być frędzelków ale jak robiłam "góry", to jakoś tak zostały nitki i spodobało mi się to. Dlatego zostały. Wyszły nardziej w stylu boho.

      Usuń
  3. CUDOWNE !!!!! WSPANIAŁOŚCI !!!! .... i piękne zdjęcia :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze ! Ale masz talent do robienia na .. szydełku ? Frendzle są cudowne ! Powiedz mi proszę, czy bardzo ciężko się robi takie cuda ? Przepięknie wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak. Na szydełku. Szydełko nr 2. Dość cienkie. Specjalnie kupiłam cieniutką włóczkę etamin. Jest trochę jak kiedyś była polska Perła, tylko milsza w dotyku, nie taka szorstka. Kostiumy robi się dość ciężko bo to takie "malizny" i czasem palce bolą ale warto!

      Usuń
  5. Zachwycałam się już na FB, ale pozachwycam się jeszcze tu. C-U-D-O! Po prostu majstersztyk! Coś pięknego ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, naturalne zdjęcia! Panny wyglądają jak żywe dziewczyny! Wszystko zachwycające: od strojów bikini począwszy, poprzez plażę, leżak, kosz, akcesoria, a na widokach plenerowych kończąc!
    Praca się opłaciła, ale fotografie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem pilną uczennicą i podglądając Twój blog nauczyłam się tego i owego a jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem. Tym większe znaczenie ma dla mnie Twój komentarz. Jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  7. Ale się panny "wywczasowały" :D.

    OdpowiedzUsuń