Translate

środa, 16 sierpnia 2017

Wakacje Niny - Sopot.


Witajcie Kochani.

  Dawno nie zamieszczałam posta na blogu a to za sprawą
wyjazdu na zasłużone wakacje. Niestety, to co dobre, kończy
się za szybko i mój urlop pozostał już tylko wspomnieniem.

   Przed wyjazdem zastanawiałam się, którą lub które lalki
zabrać ze sobą. Niestety wszystkie dyńki były niedostatecznie
przygotowane do wyjazdu więc wybór padł na lalkę Mtm.
A, że ostatnio mało pokazywałam Ninę, postanowiłam
wynagrodzić to jej, fundując wakacje.

  Jednym z miast, które razem odwiedziłyśmy był Sopot.
Zapraszam na krótką fotorelację z wyprawy na sopockie molo.
















Tyle na dzisiaj. Dziękuję, że zajrzeliście do mnie. A może ktoś z Was
choć troch tęsknił;) Postaram się w miarę możliwości czasowych
pokazywać zdjęcia z pozostałych miejsc, które razem z Niną odwiedziłam.
Pozdrawiam Was serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Nina na sopockim molo wygląda po prostu obłędnie.Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Jak mi miło. Cieszę się, że Nina Ci się spodobała. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. wspaniała fotorelacja Twa!
    stęskniona Lalkomaniaczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka! Tęskniłaś. Miód na moje serducho. W takim razie niedługo kolejna garść fotek z Niną ze specjalną dedykacją dla Ciebie. Będzie to wizyta w Toruniu. Całuję mocno.

      Usuń
    2. Inka! Tęskniłaś. Miód na moje serducho. W takim razie niedługo kolejna garść fotek z Niną ze specjalną dedykacją dla Ciebie. Będzie to wizyta w Toruniu. Całuję mocno.

      Usuń
    3. dziękuję i równie mocarne
      całuski przesyłam :DDD

      Usuń
  3. Bajeczne zdjęcia przepięknej modelki! I jak tu się nie zachwycać! Nina ma cudne ubranka!

    OdpowiedzUsuń