Translate

sobota, 20 października 2018

Paola Reina - Cristi


   Do Carli z lumpka dołączyła koleżanka. Przedstawiam Wam Cristi. To moja druga
Paola Reina. Tym razem, kupiona od znajomej z Fb. Razem z laką dostałam śliczne,
oryginalne buciki i moje dziewczynki nie muszą już chodzić bose. Krótko potem
w moje łapki wpadła trzecia Paolka, kupiona na pchlim targu za całe 10 zł ale jeszcze
jej  nie ogarnęłam, dlatego dziś pokażę Wam Cristi, w zrobionej przeze mnie dla niej
sukieneczce. Niezmiennie zachwycają mnie buźki tych lalek. Bardzo chciałabym
mieć jeszcze uśmiechniętą i murzyneczkę. To będzie pełnia szczęścia.









17 komentarzy:

  1. Śliczne. Ciekawa jestem trzeciej panienki. Ślicznie je ubrałaś. Ja na razie przystopuję ze współczesnymi lalkami, wzięło mnie zupełnie na stare, zwłaszcza celuloidki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem o czym mówisz. Stare lalki mają swój urok i historię. Nie każdy je lubi ale doprowadzenie takiej lalki do świetności do wielka satysfakcja.

      Usuń
  2. Mają takie słodkie buźki, że nie można się nie zakochać! Obie sukieneczki piękne, lecz czerwona, nawiązująca do morskiej tematyki, jest naprawdę cudna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bużki mają śliczne, lecz brak im artykulacji, przynajmniej takiej jaką mają Jolinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Trudno ustawić je w jakiejkolwiek innej pozycji niż fabryczna. Ewentualnie jedna ręka do przodu lub do tyłu, jednak ich buźki zachwycają mnie bardziej niż buźki Jolinek.

      Usuń
  4. Sukieneczka śliczna, a panienki jakże urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadają się dla minifee te buty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalki lalkami, ale mnie urzekły ich sukieneczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten słodki Rudzielec to chyba jedyna Paolka, którą bym chciała mieć! Jest cudna! :)
    Prześlicznie je ubrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Paolkach można się zakochać. Trudno poprzestać na jednej. Początkowo myślałam, że nigdy blondynka, tylko jakaś ruda, czy Azjatka. Ale mam już trzy i każda z nich mnie zachwyca:)

      Usuń
  8. Śliczne lalki, najbardziej podobają mi się ich oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka sliczna! Ruda i ma pieguski! Me gusta! Kocham piegi! Kocham rude lalki!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie Cię rozumiem,
    bo i ja zadurzyłam się
    w paolkach - i choć nadal
    nie mam jeszcze żadnej -
    cieszę się, że mogę Je
    pooglądać u Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń