Translate

piątek, 12 października 2018

Vaiana : Skarb Oceanu.


  Mimo, że w kalendarzu króluje jesień, to na dworze jeszcze lato w pełni.
Dlatego pomyślałam, że pokażę Wam jeszcze teraz, kolejną sesję z lalką
mojej córki, w moim obiektywie.
   Vaiana (Moana) od Hasbro to jedna z najulubieńszych lalek mojej
latorośli. I wcale się jej nie dziwię, ponieważ lalka jest naprawdę bardzo
ładnie wykonana, idealnie odwzorowuje postać Vaiany, no i te włosy.
Są piękne, gęste i bardzo miękkie. Miłe w dotyku. Ubranko wykonane jest
z dbałością o szczegóły.
   Ja sama jestem zauroczona nie tylko lalką ale i filmem, który oglądałam
z córką niezliczoną ilość razy a piosenki z niego stanowią część naszego
repertuaru w czasie podróży samochodem.
   Zapraszam więc na wyspę Uznam, która to zagrała rolę Motunui,
rodzinnej wyspy Vaiany. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.











18 komentarzy:

  1. Piękna egzotyczna dziewuszka! Jej włosy faktycznie wyglądają ślicznie. Filmu nie znam, ale w dzieciństwie miałam na kasecie słuchowisko - baśń polinezyjską o dwóch młodzieńcach, którzy stali się wrogami przez zazdrość o względy córki wodza. Niestety nie pamiętam tytułu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic mi to nie mówi. Znam tylko Vaianę. Kiedyś bardzo mi się spodobał film Rapa nui ale on dzieje się na Wyspie Wielkanocnej.

      Usuń
  2. pannica charakterna wielce -
    i ja się nie oparłam Jej,
    choć u mnie jest już Meghan :)

    Maggie pozdrawia kuzyneczkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i egzotyczna. Sesja na wyspie bardzo udana. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Moana jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do imienia Moana:) dla mnie to zawsze będzie Vaiana:):):)

      Usuń
  5. Rewelacyjna sesja! Zdjęcia bardzo klimatyczne wyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Była piękna pogoda. Podpasowała do sesji.

      Usuń
  6. Czy się nam spodoba?! Toż to uczta dla oczu! Wszystkie zdjęcia cudne, ale te z wiosłem i z wodą w tle są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Starałam się choć trochę oddać klimat filmu;)

      Usuń
  7. Zdjęcia są rewelacyjne! Ogląda się je jak kadry z filmu. :)
    Bajkę znam, oglądałam z Córką. Jej nie zachwyciła (jeszcze, musi chyba trochę podrosnąć) - mnie zaś jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moja córcia. Kiedyś oglądała Mulan i nawet nie pamiętał tej bajki. Teraz zobaczyła ponownie i bardzo jej się spodobała. Ja baaardzo lubię Vaianę. W sumie to nawet nie wiem ile razy oglądałam ten film.

      Usuń
  8. Trzeba przyznać, że ma naprawdę dużo uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasbro rzeczywiście się postarało!
    Lalka jest ekstra :D.

    OdpowiedzUsuń