Translate

piątek, 4 października 2019

Czerwone serduszka dla minifee.


   Witajcie.
  Sweterek, który prezentuje dziś Dafne, powstał na zamówienie mojej
kochanej koleżanki, dzięki której mam Gremlinka.
Sweterek miał mieć kolor soczystej zieleni z czerwonymi serduszkami
i taki wykonałam. Dafne bardzo chciała go przymierzyć, więc powstała
szybka, sweterkowa mini sesja.





    Jak wiecie, bardzo lubię wrabiane wzory w swetrach. Być może
zastanawiacie się jak taki wrabiany wzór wygląda na lewej stronie.
    Zawsze pilnuję, żeby nigdy nie zostawić nieestetycznie zwisającej z tyłu włóczki,
która aż się prosi, żeby ją zaciągnąć. I sweterek uszkodzony.
  Tak wygląda mój serduszkowy sweterek na prawej i na lewej stronie:



15 komentarzy:

  1. Cudny sweterek.:) Podziwiam perfekcyjne wykonanie tego maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam do entej potęgi!!!

    z drutami nigdy mi nie było
    po drodze - a wrabiane wzory
    w skali lakowej to już szok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny sweterek. Ha to wiem dla kogo on. Choć ta zieleń też to zdradziła

    OdpowiedzUsuń
  4. A odda? Znaczy Dafne. Ładnie jej w tych serduszkach. Podziwiam robotę, bo ja na drutach ani w ząb. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już oddała;) Były kolejne do przymiarki ale o tym kiedyś...

      Usuń
  5. Wszelkie robótki podziwiam szalenie, bo sama zupełnie się do takich prac nie nadaję.
    Sweterek cudny i zrobiony perfekcyjnie. Modelce chyba będzie ciężko się z nim rozstać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko ale już kolejne czekały do przymiarki, więc jakoś poszło:)

      Usuń
  6. Świetny jest, idealny na jesień.

    Podziwiam lewą stronę na równi z prawą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek uroczy! Podziwiam tym bardziej, że wykonany po mistrzowsku i w dodatku na drutach, których ja używać nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje jej ten sweterek.W sam raz na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sweterek już pojechał do prawowitej właścicielki. Ale co tam. Zrobię kolejny.

      Usuń