Translate

wtorek, 29 października 2019

Na przekór Halloween :):):)


   Na blogach właśnie królują czarownice, duchy i wampiry
a u mnie na przekór temu, Paola Reina Cleo prezentuje nową
(prosto z drutów) sukienkę, którą moja córka nazwała "komunijną".:)
Przy robieniu zdjęć, skorzystałam z ostatnich promieni słonecznych
w moim ogrodzie. Po zmianie czasu, już po jedenastej przed południem,
robi się w nim cienisto i nie ma szans na rozświetlone słońcem fotki
przez cały dzień, jak to było latem.
   Cleo jeszcze Wam na blogu nie pokazywałam. Ta Paolka była już
od dawna na mojej wishliście. Uwielbiam jej uśmiechniętą buzię.
I choć Cleo występuje w różnych wariantach, np. jako blondyneczka
z niebieskimi oczami, ja chciałam właśnie taką.
To moja szósta Paola Reina.
  Zapraszam do obejrzenia przekornej sesji, z moim aniołkiem, w "komunijnej" sukience.;)










10 komentarzy:

  1. Faktycznie różni sie od tego co teraz na blogach czy instagramie króluje.
    Uroczo wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, sukienka w dość "komunijnym" stylu. :)
    Ale jest cudna i to dobrze, że jest co innego. Trochę odmiany od Halloweenowych klimatów też się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie coś innego niż halloween. Wspaniała dziewczyna, cudnie ubrałaś aniołeczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paolki są bardzo wdzięczne. Ślicznie ja ubrałaś. Nie świętuję Halloween, ale to fajna zabawa i wdzięczny temat do fotografowania. (No i opychania się słodyczami, ale ciii, nie mów nikomu ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słyszę o Halloween to mi skacze ciśnienie z nerwów. Jak widzę paolki to mnie błogość zalewa ! Ja mam już 11 i dwie "w połowie drogi", ale takiej Kleosi nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne dziewczątko trafiło do Ciebie!
    zawsze możesz pokazywać właśnie
    łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna, prześliczna Paolka! Można stracić dla nich głowę! Potwierdzam! :)))
    Ubranko urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dziewczę śliczne, i sukienka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna panienka, cudnie ubrana. :) Ja bym ją nazwała bardziej Śnieżynką. :)

    OdpowiedzUsuń