Translate

czwartek, 5 grudnia 2019

Barbie Happy Birthday 2010 Lollipop Dress


   Bohaterką dzisiejszego posta jest
przepiękna Barbie Happy Birthday 2010
Lollipop Dress. Otrzymałam ją używaną, kilka lat temu i teraz postanowiłam ją odświeżyć.
   Ta lalka, jak przystało na księżniczkę,
nie zaznała w życiu zbyt wiele złego
dlatego nadal wygląda, jakby dopiero
wyskoczyła z pudełka. No, może loki
trochę już nie takie piękne, no i zgubiła
gdzieś tiarę ale mimo tych braków, nadal
robi spore wrażenie. Jej suknia i buciki
są przeurocze. No i ten odcień różu.
Zawsze kojarzyć się będzie z Barbie.

   Tak wygladała w pudełku ( zdjęcie z netu):


    A tak wygląda po SPA, z wypraną i        wyprasowaną suknią:





8 komentarzy:

  1. Piękna.:) Po SPA wygląda zdecydowanie lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie tona cukru :D
    Dla samej kiecki bym ją przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną ma buzię i loki ładnie jej się układają.
    A sukienka - sama słodycz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się żeby czesaniem nie popsuć tych loków. Rozczesywałam po paśmie i skręcałam w palcach ponownie.

      Usuń
  4. Każdemu od czasu do czasu potrzebne jest spa. :)

    OdpowiedzUsuń