Translate

wtorek, 10 grudnia 2019

Disney Faities Rosetta czyli Różyczka


  Różyczka z kreskówki Disney'a uratowana
z SH. Nie wiem ile przeszła ale na pewno ktoś szurał nią po ziemi bo nosek i czubki
bucików miała zdarte i czarne. Buzia była brudna, sukienka też. Aż dziw, że nie pogubiła bucików.  Nie moglam jej tam zostawić więc wylądowała u mnie.
Tak wyglądała po kupnie:



  Wróżka została poddana mycioterapii ale plama na czole nie chciała odpuścić. Potraktowałam ją benzacne i po tygodniu była już ledwie widoczna.
  Wymyta i wyczesana może w pełni zaprezentować swoją urodę a jest na prawdę śliczna.












6 komentarzy:

  1. Nagroda za uratowanie lalkowego życia. :) Jest prześliczna. Włoski, oczka i te śliczne uszka ♥ Prawdziwa Różyczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. U mnie pomieszkuje wróżka wodna, ale ktoś pozbawił ją skrzydełek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka sliczna <3 <3 Patrzac na Twoje pierwsze zdjecie do glowy by mi nie przyszlo ze to nie nowiutka lalka prosto ze sklepowej polki ;) Cudownie ja odratowalas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mycioterapia wielce udana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest! Zielone oczy i rude włosy - to musi się udać. :D
    Super, że trafiła do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabiegi pielęgnacyjne przyniosły rewelacyjny efekt. Dziewczę wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń