Translate

poniedziałek, 6 lipca 2020

Barbie MILLIE Fashionistas nr 49


   Mam ostatnio niewiele czasu na wszystko, o lalkowaniu nie wspomnę.
Musiałam zawiesić je na jakiś czas ale bardzo tęsknię i bardzo mi tego
brakuje, dlatego wczoraj wyciągnęłam z pudełka pannę Millie Fashionistas
nr 49 Double Denim Look z 2016 r. Nie uwierzycie ale śniła mi się całą poprzednią noc. 
   To chyba jedyna faszka z facemoldem Millie, która mi się
podoba. Być może sprawił to jej kolor włosów, który nareszcie nie jest żółty.
  We śnie dziergałam dla niej ciuszki. Dobrze, że po obudzeniu pamiętałam 
co mi się śniło i kiedy tylko będę miała więcej czasu, wykonam 
projekty ze snu.
  Dziś na szybciutko, tylko jedno zdjęcie z sesji, żebyście o mnie 
nie zapomnieli a już niedługo więcej i być może w nowych strojach.
   A i jeszcze jedno: 
nadałam jej imię Carminha (czyt. Karmińja) od Carmen, na cześć 
mojej ulubionej bohaterki z serialu "Avenida Brasil" 
Carmen Lúcia Moreira de Souza Araújo.
 

13 komentarzy:

  1. Jest śliczna! Kolor włosów rzadki i czyni z niej oryginalną, nietypową Millie :)))
    Ps. Też czas mi ucieka i, mimo dłuższych dni, wcale nie potrafię więcej zająć się pannami :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, taka jest jedyna. Również pozdrawiam i życzę więcej wolnego czasu:)

      Usuń
  2. Śliczna panna.
    Czekam na nowe ciuszki dla niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczkę już wydziergała ale spódniczka coś mi nie wychodzi. Taka ze mnie szyciowa noga;)

      Usuń
  3. Nie przepadam za moldem Millie, ale ta lalka jest wyjątkowo przyjemna i dodatkowo ma rewelacyjną sukienkę. Nie mogę się doczekać aż wydziergasz dla niej to , co Ci się śniło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma miłą buzię nastolatki. Bardzo ładna ma torebeczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zrobiłam kiedyś kilka takich torebeczek. Została mi jedna i była "jak znalazł" do sesji.

      Usuń
  5. i mnie zauroczyła -
    jest taka inna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie jestem ciekawa tych ciuszków ze snu. :)
    Fanką Millie nie jestem, ale masz rację, platynowe włosy są lepsze niż standardowy blond.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, jest śliczna. :) Czekam na tą wyśnioną kreację. :)

    OdpowiedzUsuń