Translate

niedziela, 26 lipca 2020

Lato pachnące arbuzem.


   Bardzo wciągnęło mnie szydełkowanie sukieneczek dla sosików.
Ledwo kończę jedną a już w głowie mam pomysł na kolejną.
Tak się składa, że mam słabość do wzorów z motywem arbuza.
Jeden z pierwszych sweterków, jaki zrobiłam dla Fergie,
dywanik dla Minifee i jeszcze kilka innych, wszystkie były
arbuzowe. Nie mogło więc zabraknąć tego wzoru na sukience dla Real
Puki Soso. I wiecie co? W tej kreacji Gremlinek podoba mi się najbardziej.












8 komentarzy:

  1. I mnie też w tym kompleciku Gremlinek podoba się najbardziej. Bardzo letni strój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały łakomczuszek ślicznie w arbuzowym wdzianku wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej sukienusi jest po prostu do schrupania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik zrobiłaś dla tego cudownego maluszka :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buzia mi się śmieje do tego cudnego skrzata! Pięknie Gremlinkowi w tym ubranku i czapeczce! Poza tym masz wspaniałe gadżety do skomponowania świetnej fotografii :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ludzie kochani, ale słodziak! Przepiękny strój zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń