Translate

piątek, 24 lipca 2020

Sukienki dla SOSO


   Wiem już, że gdyby Gremlinek był dziewczynką, byłby bardzo ładną dziewczynką
i choc wolę go jako chłopca, od czasu do czasu pozuje mi w sukienkach zrobionych
dla real puki.
   Dziś pokażę Wam dwie sukienki, które zrobiłam na szydełku, z cienkiego kordonka.
Pierwsza z nich, biała z dodatkiem złotej nitki, to elegancka sukieneczka na uroczyste
okazje jak np. ślub.
 Druga, to wariacja pt. Zielono mi!!! trochę jak krasnoludek ( z czapeczką)
trochę jak żabka ( bez czapeczki:).
  To moja pierwsza praca z cienkiego kordonka dla lalek w tej skali.
Wcześniej robiłam tylko serwetki. Nie jestem mistrzynią jak niektóre
moje zdolne koleżanki ale mam nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej.
Sukienki pojadą do moich przyjaciółek z Fb a właściwie do ich laleczek soso.
Mam nadzieję, że obie będą zadowolone.


















13 komentarzy:

  1. Słodki, kochany, wesoły paszczurek w pięknych sukienusiach :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. absolutnie do schrupania ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jak dla mnie biała ze złotą nitką jest the best.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mojej córce taż bardziej się podoba biała.

      Usuń
  4. Obie sukieneczki śliczne. A Gremlinek dzielnie pozuje, udając dziewuszkę. Uroczy maluch, podoba mi się i jako chłopiec, i dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To fakt i choć wolę go jako chłopca, jako dziewczynka też jest śliczny:)

      Usuń
  5. Nie mogę się napatrzeć, takie są śliczne! Ten wyraz twarzy jest cudny!
    Takie maleńkie ubranka...chylę czoło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie słowa z ust mistrzyni to dla mnie zaszczyt.

      Usuń
  6. Obie sukieneczki są niesamowite! Cudne!

    OdpowiedzUsuń