Translate

sobota, 22 kwietnia 2017

Barbie Hairtastic


   Macie tak (pytanie do wszystkich barbiolubnych),
że niektóre barbie wolicie bardziej? Bo ja tak.
Mój podziw i uwielbienie należy do panienek Hairtastic.
Wszystkie prezentowane dzisiaj
panny pochodzą z tzw. drugiej ręki. Dwie są moje,
dwie należą do mojej córki ale to ja doprowadziłam je wszystkie
do porządku, dlatego pozwoliłam sobie pokazać je razem na moim blogu,
oczywiście za zgodą latorośli.

   Pierwsza panna Long Long Hair, pojawiła się u mnie w zimie tego roku.
Przytargałam ją z SH i wyglądała tak:


  Bardzo się ucieszyłam, kiedy odkryłam, że panna posiada oryginalną sukienkę.
Niestety nie posiadała butów ani bransoletki. Znalazłam wśród swoich akcesoriów
pasujące kolorystycznie dodatki.

                                                         A tu panna już po Spa.




I zdjęcie z netu na podstawie, którego lalkę zidentyfikowałam.
Barbie Hairtastic 2013. Mold Ana/Lara/ Drew. Kto podpowie?


 Kolejna pannę wypatrzyłam na aukcji internetowej i po prostu musiałam
ją wygrać. Wygrałam i panna Hairtastic o moldzie Nikki zjawiła się u mnie.



Nikki ma najładniejsze, najbardziej miękkie włosy z całej czwórki.
Przyjechała do mnie bez ubranka i dodatków.
Starałam się z pomocą moich rzeczy choć częściowo
odtworzyć jej stylizację. Znalazłam buty z serduszkami i naszyjnik
z kokardką. Niestety w innych kolorach niż panna miała oryginalnie.
A tak wyglądała w pudełku. Zdjęcie z netu.


   Kolejną dziewuszkę, wypatrzyła moja córka na pchlim targu.
Barbie o moldzie Summer, kosztowała 7 zł. Była ogólnie w dobrym stanie.
Niestety przy szyi była trzaśnięta, tzn. miała ułamany górny jej kawałek.
Ale to nie odstraszyło nas i wkrótce kolejna długowłosa dołączyła do koleżanek.



  Ta panienka również nie miała swojego ubrania,
dlatego wystroiłam ją tak jak widać.
I wersja pudełkowa, jak poprzednie z netu.

Jak pewnie zauważyliście, trafiła nam się panienka z tej samej serii co Nikki.

I ostatnia długowłosa panna, nasz najnowszy nabytek, przyjechała
zaledwie wczoraj. Cudna blondyneczka z mocno różowym pasmem włosów.


Lalka była bardzo brudna. Włosy miała mocno skołtunione.
A na dekolcie miała jakieś czerwone kropeczki. Początkowo myślałam,
że to brokat ale po myciu okazało się, że to coś innego i trzeba będzie
jeszcze popracować, żeby te plamki usunąć.



Panna po myciu. Włoski jeszcze lekko wilgotne przy głowie ale bardzo 
chciałam Wam je wszystkie pokazać.



Kiedy znalazłam jej zdjęcie w necie okazało się, że jestem szczęśliwą posiadaczką
oryginalnej sukienki laluszki. Niestety pozostałych dodatków nie mam. Czasem
sama nie wiem, skąd się te wszystkie ciuszki u mnie biorą? Coś mam i nie wiem
od jakiej to jest lalki. Aż przyjeżdża nowa panienka i bingo!

I tradycyjnie, zdjęcie z netu:
  To na razie wszystkie nasze długowłoski. Myślę, że na czterech się nie skończy.










9 komentarzy:

  1. Bardzo spodobała mi się Nikki, pasują jej włoski w takim kolorze. A i panna Long Long też ma cudowny kolor włosów :) Pozostałe nie są do końca w moim guście ale mają naprawdę ładne włosy :) Lubię długie włosy u lalek ale sama nie mam takich wiele :D Fajna kolekcja się zrobiła. Najpierw cztery a potem to już poleci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już mam kilka nowych panienek na oku ale nie wiem czy zakup dojdzie do skutku:(

      Usuń
  2. Niesamowicie jestem zaskoczona tym, jak wspaniale udało Ci się doprowadzić do porządku włoski tej pierwszej i tej ostatniej panny (a szczególnie tej drugiej). Wyglądają fenomenalnie! Ja też mam kilka takich lalek, które lubię bardziej niż inne... Przoduje wśród nich Asha Mtm :D No uwielbiam ją.

    Przyglądając się ubrankom Twoich panienek dostrzegłam sukieneczkę, którą także mam i którą również przyniosłam do domu z SH
    https://3.bp.blogspot.com/-WPWm3vCiK8U/V96kXPjslSI/AAAAAAAAHSU/BTubDXG6znYraGhFDrHv2P2V-0GrmjjsACLcB/s1600/IMG_1440.JPG

    To ta różowo - niebieska z jednym ramiączkiem. :-) Co za zbieg okoliczności!

    Pozdrawiam! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, masz tę sukienkę:):). Ale numer! Cieszę się i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie je odratowałaś :)))
      Te dwie z zamkniętymi ustami to - ani Lara/Ana ani Summer(jej mold nie można pomylić z inną) - Pierwsza Mackie Barbie Brunetka.
      Ostatnia blondyna to jakaś GG.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. rzeczywiście - porządnie Cię zakręciło a może -
    zaplątało na punkcie długowłosych! cudny team!

    OdpowiedzUsuń
  5. Długość włosów ma znaczenie :-) Też uwielbiam, kiedy lalki mają ładne, świetnie układające się włosy. Czy lubię niektóre lalki bardziej? Zastanowiło mnie to...
    dobieram lalki wg swojego nastroju. Uśmiechnięte, pogodne poprawiają mi humor i częściej je stawiam w pobliżu laptopa.
    Pozdrawiam i cieszę się razem z Tobą skompletowaniem ślicznej czwóreczki dziewcząt :-)

    OdpowiedzUsuń