Translate

czwartek, 6 kwietnia 2017

Nowa suknia dla Rity


    Witajcie Kochani!

   Jak już zapewne zauważyliście, co jakiś czas staram się sprawiać moim
ulubionym lalkom, drobne przyjemności, w postaci nowych ciuszków.
Czy myślicie, że cieszą się z nich, tak jak prawdziwe kobiety?
Lubię je wtedy fotografować i czuję się jak dumna matka, która z miłością
patrzy na swoje wspaniałe córki.
   Pod koniec marca znalazłam w zaprzyjaźnionej hurtowni zabawek,
przepiękną suknię, w różnych odcieniach różu, ze srebrnymi, brokatowymi
kółkami. Po powrocie do domu, natychmiast odziałam w nią Ritę.
Srebrny naszyjnik i pantofelki dopełniły całości. Włosy przyozdobiła różowa
opaska. Ach, ta moja Rita. Jest taka piękna. Nie mogę się na nią napatrzeć.
Zresztą, zobaczcie sami. Zapraszam.









10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za balowymi strojami u lal - wolę gromadzić takie zwyczajne, codzienne ciuchy, jednak przyznam szczerze, że od czasu do czasu także przygarniam suknie. Przecież laluszka musi być gotowa na każdą okazję, a przecież okazji do balowania w świecie lal i luluszek nie brakuje - rok obfituje w różne ciekawe święta, niekoniecznie znane osobom spoza lalkowego środowiska (Dzień barbie, Dzień lalkowego Blogera, itp.) :-) Zatem mus mieć ciuchy na każdą okazję :-) Twoja panna wygląda na zachwyconą. W dodatku wygląda ślicznie. Ciekawa jestem na kogo tak bacznie wyczekuje ;-) Czyżby jakiś kawaler na horyzoncie się pojawił ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor bardzo Ricie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rita jest naprawdę piękna. Sukienka też mi się podoba. Ale jako że ona ma czerwone włosy a sukienka jest różowa to mi się to ze sobą gryzie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj. Tam. Do ust pasuje😉 Moja mama powtarzała: Nie zakładaj zielonego do czerwonego, kratki do pasków itd. A teraz? Blokowane kolory, paski z kratką. To i różowy z czerwonym może być. A poza tym, spójrz. Ona ma we włosach różowe pasemka.
    Ha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rita w opasce wydelikatniała
    a butki ma niesamowite :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ją wystroiłaś! Piękność! To moja ulubiona twarz u dziewczyn Mattela a krótkie włoski dodają jej jeszcze urody!
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń