Translate

piątek, 28 kwietnia 2017

Sailor Moon


  Pamiętacie datę 6 września 1995r.? Polsat?
Tak, tak. Właśnie wtedy pierwszy raz w Polsce zaczęto emitować
serial anime "Czarodziejka z Księżyca" (Sailor Moon).
   Pamiętam jak dziś, kiedy ludzie wprost oszaleli na punkcie Usagi Tsukino,
czternastolatki z Tokio, która okazała się być wojowniczką mającą na celu
uratowanie Ziemi przy pomocy innych wojowniczek min. Rei Hino -
Czarodziejki z Marsa i Minako Aino - Czarodziejki z Wenus.
   Powstawały fankluby Sailor Moon, nastolatki namiętnie rysowały
podobizny Czarodziejek a fani chcieli mieć chociaż jedną, małą figurkę
ze swoją ulubioną bohaterką.
    Uwielbienie dla Czarodziejki z Księżyca i jej przyjaciółek
przerwało do dziś. Nie ominęło też mojej córki. Od kilka lat
marzyła o figurkach. I o dziwo, udało mi się takie figurki
nabyć. Nie wiem, kiedy zostały wyprodukowane  ale sądząc
po nadgryzieniu "zębem czasu", najnowsze nie są.
    Ale są i radość jest wielka. I choć figurki podarowałam już
córce, poprosiła mnie, żebym to ja pokazała je na blogu.
Zatem zapraszam do obejrzenia zdjęć Rei (brunetka) i Minako (blondynka).











6 komentarzy:

  1. Pamiętam tę bajkę! Uwielbiałam ją! Byłam wtedy dzieckiem, miałam 12 lat... ^_^ Niby to już duuuże dziecko, a jednak marzyłam o wspólnej walce przeciw złu u boku wspomnianej wyżej Czarodziejki z wykorzystaniem naszych magicznych mocy (byłam pewna, że i ja takowe posiadam...) ;-) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo posiadasz Ayu. A najważniejsze z nich to dobroć, bezinteresowność i empatia.

      Usuń
  2. To faktycznie wspaniała zdobycz :) Nie byłam wielbicielką tego serialu , bo za dużo tam było jak na mój gust pisków :) Widziałam się raczej w roli czarownicy "klasycznej" - czarny kot u boku , na półeczkach różne mikstury a w kąciku śpiący nietoperz :) To moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wydaje mi się, że ten serial dlatego miał taką oglądalność, bo był inny niż znane nam do tej pory, właśnie z "klasycznymi" czarownicami. Były one przeważnie stare, brzydkie , z kurzajkami:) A tu piękne, młode dziewczęta, w kusych spódniczkach i figurach jak marzenie. Prawie każda nastolatka chciała taka być. Zresztą pytanie: Jaka jest różnica między czarodziejką a czarownicą? Odpowiedź: Jakieś 30 lat:):)

      Usuń