Translate

sobota, 8 czerwca 2019

Dzień lalki


  Trudna sprawa z tym Dniem Lalki. Gdybym chciała jakoś uhonorować
jedną z moich lalek, to nie dałoby rady, bo każda z nich jest wyjątkowa.
Razem na zdjęciu też by nie wyszło z przyczyn technicznych.
W związku z tym postanowiłam iść na "łatwiznę" i po prostu pokazać lalkę,
której jeszcze nigdy nie było na blogu.
 Głowę z czterema buźkami Unoa Lusis, kupiłam już prawie trzy lata temu.
Leżały i czekały na ciało. Nareszcie ciało załatwiła mi przyjaciółka i moja
Luśka (bo tak lalka dostała na imię) mogła zaistnieć.
  Uszyłam jej letnią, zwiewną sukienkę w stylu hippie i zabrałam na sesję,
jak zwykle ostatnio, do ogrodu.
   Korzystając z okazji, życzę Wam wszystkim cudownego Dnia Lalki
a nawet roku, lat lalki. Niech się spełnią wszystkie Wasze lalkowe marzenia.
Bo w końcu to dzięki nim, naszym cudownym pannom, jesteśmy tu razem
i dzielimy się naszą pasją.









13 komentarzy:

  1. Prześliczna lalka i doskonała dla niej sukienka. Wygląda czarująco. :)
    Wszystkiego lalkowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i życzenia. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Zaraz, zaraz. Jak to głowę z czterema buziami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki model. Różni się od innych BJD tym, że ma głowę też z dwóch kawałków ale część twarzowa jest mniejsza. Można tę część wymieniać. Jakby zmieniać maskę, tak najprościej mówiąc. Mam jeszcze min. twarz z otwartymi ustami, z zamkniętymi oczami.

      Usuń
  3. Piękna sukienka i dodatki Ewuś! Wszystkiego lalkowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna pannica -
    na cztery pory roku )

    i jakaś jakby mangowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Luśka uroczą panną jest bez dwóch zdań. Sukieneczka doskonała na letnie upały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna z niej modelka i urocze dziewczątko. :)
    A zwiewna sukienka na takie upały to must have.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów urocza panna w uroczej sukience. Pokaż kiedyś te buźki :)

    OdpowiedzUsuń