Translate

czwartek, 6 czerwca 2019

Gremlin atakuje, czyli Real Puki Soso.


   Po ponad dwóch latach, spełniło się moje skryte marzenie o malutkim elfiku BJD.
Wymarzony i wyczekany real puki soso, przyjechał w ten poniedziałek i od razu skradł
serca całej mojej rodzinie. Ale jak tu nie pokochać wesołego szkraba, o wiecznie
uśmiechniętym pysiu? Nie da się. Wystarczy spojrzeć i od razu jest humor na cały dzień.

   Można powiedzieć, że 3 czerwca to dzień urodzin sosika a  jednocześnie dzień imienin.
Córka nadała mi imię Gremlin. A więc poznajcie Gremlinka.


   Zmęczony podróżą i wrażeniami golasek, szybko poszedł spać
a rano już zwiedzał swój nowy dom.


    Dobierał się do mojego śniadania:):):)


    Przez cały dzień wszędzie ze mną chodził i nie chciał mnie puścić.
( A może było odwrotnie?;))


  Aby maluch nie biegał z gołą pupcią, podkradłam Evie jej ulubione legginsy.
Okazały się sporo za duże. Trzeba je było zmniejszyć. Do tej pory wydawało mi się,
że Evie jest malutka. Zobaczcie jaka jest duża przy Gremlinku!


   Po południu, kiedy Gremlinek poznał już cały dom, zabrałam go do ogrodu.
W pewnym momencie o mało się nie zgubił. Wszedł do kielicha wielkiego kwiatu
i wołał: "A ku ku!".



   Ale najbardziej ucieszył się, kiedy dostał ode mnie rowerek.
Na początku nie bardzo umiał sobie poradzić ale kiedy pokazałam mu jak się jeździ,
zabawie nie było końca.









   Pod wieczór Gremlinek był już bardzo zmęczony. Ułożył się na płatkach piwonii
i śmiał się, że tu będzie dziś spał!
   Oj, ty mój słodki maluszku...


12 komentarzy:

  1. Uroczy szkrab! Ale szycie na takiego to dopiero wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. To fakt. Dziś szyłam mu koszulkę. Jest niewiele większa od mojego kciuka. Szkoła szycia;)

      Usuń
  2. Jaki słodziak! Cudo po prostu! A zdjęcia w kwiatkach są absolutnie powalające.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ psotna Calineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widziałam to maleństwo na insta...jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś przepiękne, pełne radości i czaru, zdjęcia!
    Żebyś tylko widziała, jak mi się buzia do nich śmieje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Tobie również maluch przypadł do gustu. Gremlinek potrafi rozjaśnić każdy dzień.

      Usuń
  6. Zdjęcie w tym pierwszym kwiatku super :)

    OdpowiedzUsuń